خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/19 - 15:12
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
صالحی مطرح کرد؛

اشتغالزایی با گسترش گردشگری در اقلید

نماینده مردم اقلید و سرحد چهاردانگه در مجلس گفت: چندین میلیارد سرمایه به حوزه انتخابیه خود جهت ایجاد اشتغال و رفع بیکاری جذب کرده‌ام.

مسلم صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اقدامات انجام داده در حوزه انتخابیه خود جهت آبادنی بیشتر، گفت: توسعه زیرساخت‌ها در حوزه صنعت با جذب سرمایه و سرمایه‌گذار جزو اصلی‌ترین اقدامات انجام داده در حوزه انتخابیه با هدف کاهش بیکاری و افزایش رفاه مردم به شمار می‌آید.

نماینده مردم اقلید و سرحد چهاردانگه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چندین میلیارد تومان سرمایه به حوزه انتخابیه خود جذب کرده است، ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز برای صنایع مانند ایجاد پست‌های برق و اصلاح راه‌های دسترسی با هدف تشویق سرمایه‌گذار برای حضور در شهرستان اقلید نیز صورت گرفته است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایجاد اشتغال در حوزه انتخابیه با رونق صنایع اصلی‌ترین هدف وی طی دوره نمایندگی به شمار می‌رود، افزود: گسترش گردشگری و تولید به‌عنوان محرک‌های اصلی اقتصادی را از ابتدای آغاز کار نمایندگی در حوزه انتخابیه مدنظر قرار داده تا مناطق روستایی به سمت استفاده بهینه از گردشگری روستایی روند./

پایان پیام

  • کد خبر : 376306
کلمات کلیدی
مریم احمدی
خبرنگار

مریم احمدی

آخرین اخبار